gençlk aşısı paris ışıltısı istanbul kadıköy

Gençlik Aşısı Nedir? (Paris Işıltısı)

Gençlik aşısı, anti-aging yani yaşlanmayı önleyici tedavi olarak enjeksiyonla uygulanan ameliyatsız bir yöntemdir. Yüze daha canlı ve genç bir görünüm sağlar. Cilt için özel hazırlanmış içeriği sayesinde fibroblast aktivitesini uyararak sağlıklı bir görünüme kavuşturur. Cilde ihtiyacı olan nem ve esnekliği sağlayan hiyaluronik asit içerir. Yüz, el, dekoltedeki yaşlanma etkilerini ve güneş hasarlarını gidermede oldukça etkilidir. İçeriğinde hyalüronik asitin yanı sıra vitaminler, mineraller, aminoasitler, koenzimler, nükleik asitler ve antioksidanlar içerir.

Hyalüronik asit: Cilt altı dokunun nemlenmesini ve bu nemin deri içinde tutulmasını sağlar. Böylece cilt kuruluğuna bağlı oluşan hassasiyetler, kırışıklıklar giderilir.

A Vitamini: Nem kaybına bağlı pullanma ve kış egzemasına karşı etkilidir.

C Vitamini: Ciltte dönemsel olarak oluşan aknelerin iz kalmadan iyileşmesi, cildin doğal olarak parlamasını sağlar.

B Vitamini: Nemi ciltte tutarak cilt bariyerinin direncini ve koruyucu gücünü artırır. Ciltte serbest radikallerle oluşabilecek hasarla savaşarak diri, sıkı, genç bir cilt oluşturur.

E Vitamini: Kırışıklıklar arasındaki nem kaybını önleyerek görünümü güzelleştirir.25 yaşından sonraki her kişinin cilt bakımında kırışıklıkları önlemek ya da gidermek için önemli bir vitamindir.

Aminoasitler: Cilt yaşlanmaya başladıkça önce incelmeler olur. Aminoasitler içerdikleri hidrojen, oksijen, azot, karbon ile  yaşlanma etkilerini azaltır.

Gençlik Aşısı (Paris Işıltısı) Nasıl Uygulanır?

Özel ince mezoterapi iğneleri ile nokta nokta enjeksiyon tekniği ile kullanılır.

Gençlik Aşısı Hangi Bölgelere Uygulanabilir?

Göz çevresi, yüz, boyun, dekolte, el, kol gibi yaşlanma ve ultraviyole etkilerinin görüldüğü her bölgeye uygulanabilir.

Paris Işıltısı Kalıcı mıdır?

Uygulamadan sonra cilt parlak ve aydınlık görülür. Etkisi 5-6 gün sonra daha belirgin olur. Hastanın durumuna göre belli aralıklarla tekrar edilmelidir. Tam etki için 4-5 seans gerekir. Seans aralıkları genellikle ilk 3 seansta 10- 15 gün, sonraki 2 seansta 1’er aydır.

Gençlik Aşısı Nelere İyi Gelir?

gençlik aşısı paris ışıltısı nedir

• Ciltte kırışıklıklar
  • Elastikiyet kaybı
  • Ciltte kuruluk, cansızlık
  • Güneşe bağlı ultraviyole hasarlarının olduğu ciltler
  • Yer çekimi etkileri

Gençlik Aşısı (Paris Işıltısı) Hakkında Sıkça Sorulan Sorular

Uygulama için belli bir zaman var mıdır?

Hayır her mevsim uygulanabilir.

Yaş sınırı var mıdır?

18 yaşından sonra her yaşta uzman kontrolünde ihtiyaca göre uygulanabilir.

Her cilde uygun mudur?

Evet her cilt tipine uygulanabilir.

Randevu için telefon numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.